Konkurenční schopnost organizace na trhu jazykového vzdělávání – Michaela Sýkorová
Michaela Sýkorová
Bachelor's thesis
Konkurenční schopnost organizace na trhu jazykového vzdělávání
Competitive Abilities of an Organization on the Language Education Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá konkurenčními schopnostmi vzdělávací organizace na poli jazykového vzdělávání konkrétně je zaměřena na Katedru germanisty Ostravské fakulty. V první části bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska. Teorie je zaměřena na marketing školy a analýzy, které budou v práci použity. Součástí práce je i charakteristika zkoumané organizace. V praktické části je použit Porterův …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on competitive abilities of the educational organization in the field of language education market specifically on the Department of German Studies at the University of Ostrava. The first part of the thesis describes the theoretical basis. The theory is focused on school marketing and analysis that will be used in the practical part. Part of the thesis is also characteristic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135380
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Xenie Lukoszová
- Oponent: Milan Pišl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKOROVÁ, Michaela. \textit{Konkurenční schopnost organizace na trhu jazykového vzdělávání}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hk4zki/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Konkurenceschopnost malého podnikatelského subjektu se zaměřením na airsoftové vybavení
Tereza Juhaňáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Strategická analýza trhu lyžařských škol v lyžařském areálu Harrachov se zaměření na firmu Sun Ski&Board school
Filip Král -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova