Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas – Tereza Linhartová
Tereza Linhartová
Diplomová práce
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
A comparison of marketing communications of television program StarDance and Your Face Sounds Familiar.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat současný způsob marketingové komunikace televizních pořadů, prostřednictvím komparace dvou formátově srovnatelných projektů – StarDance a Tvoje tvář má známý hlas vysílaných na dvou odlišných médiích. Práce se také zabývá tím, zda souběžné vysílání pořadů mělo nějaký vliv na jejich propagaci nebo zda se liší komunikace pořadů v závislosti na typu média. Poslední …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe current marketing communications methods of television programs of individual media, based on the comparison of two similar projects - StarDance and Your Face Sounds Familiar. The work also deals with whether the simultaneous broadcasting of programs has had any influence on their promotion or whether communication of programs varies depending on media type. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Mario Kubaš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová