Tereza Linhartová

Master's thesis

Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas

A comparison of marketing communications of television program StarDance and Your Face Sounds Familiar.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat současný způsob marketingové komunikace televizních pořadů, prostřednictvím komparace dvou formátově srovnatelných projektů – StarDance a Tvoje tvář má známý hlas vysílaných na dvou odlišných médiích. Práce se také zabývá tím, zda souběžné vysílání pořadů mělo nějaký vliv na jejich propagaci nebo zda se liší komunikace pořadů v závislosti na typu média. Poslední …more
Abstract:
The aim of this thesis is to describe current marketing communications methods of television programs of individual media, based on the comparison of two similar projects - StarDance and Your Face Sounds Familiar. The work also deals with whether the simultaneous broadcasting of programs has had any influence on their promotion or whether communication of programs varies depending on media type. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Hanzlík
  • Reader: Mario Kubaš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77595