Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Michal Hampel
Bc. Michal Hampel
Diplomová práce
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Proposal for the development of activities and customer relationship management
Anotace:
Intenzita konkurence, podobnost základních produktů a nedostatek loajality zákazníků nutí firmy hledat nové způsoby, jak získat konkurenční výhodu, jak vytvořit pro zákazníky unikátní, hodnotnější nabídku, než jim přináší konkurence. Udržení konkurenční výhody závisí na pochopení potřeb každého člena v dodavatelském řetězci a implementaci moderních technologií, aby bylo možné efektivně řídit všechny …víceAbstract:
The intensity of competition, the similiarity of the basic products and the lack of customer loyalty is forcing companies to look for new ways to gain a competitive advantage for customer to create unique, valuable before bringing them to the competition. Maintaining competitive advantage depends on understanding the needs of each member of the supply chain and implementation of modern technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kse94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová