Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole – Lenka ŠEBESTÍKOVÁ
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Structured drama as a way of teaching prosocial skills in nursery schools
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na strukturované drama v mateřské škole a zvláště pak na zhodnocení jeho možností při učení dětí prosociálním dovednostem. Hledá odpověď na otázku, zda k prosociálnímu způsobu řešení konfliktů mezi dětmi napomáhá strukturované drama. Teoretická část objasňuje důležité pojmy bakalářské práce. Podrobněji se zabývá strukturovaným dramatem, vysvětluje jeho výstavbu, způsob …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on structured drama in nursery schools, especially on evaluation of its possibilities during teaching children prosocial skills. It searches for an answer to question, whether the structured drama helps prosocial way of conflict solving between children. Theoretical part clarifies important terms of bachelor thesis. It closely handles structured drama, explains its fabrication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2010
Accessible from:: 8. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTÍKOVÁ, Lenka. \textit{Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2010. Available from: https://theses.cz/id/hkjcvp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBESTÍKOVÁ, Lenka. Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Poruchy chování v předškolním věku – depistáž a intervence v Mateřské škole
Dagmar Dedková -
Subjektivně vnímané změny v chování u dětí v předškolním věku
Tereza ZÁHOROVÁ -
ODLIŠNOSTI V CHOVÁNÍ DĚTÍ SE SOCIOKULTURNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM V PŘEDŠKOLNÍM A ŠKOLNÍM VĚKU
Martina STOJANÍKOVÁ