Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole – Lenka ŠEBESTÍKOVÁ
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Structured drama as a way of teaching prosocial skills in nursery schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na strukturované drama v mateřské škole a zvláště pak na zhodnocení jeho možností při učení dětí prosociálním dovednostem. Hledá odpověď na otázku, zda k prosociálnímu způsobu řešení konfliktů mezi dětmi napomáhá strukturované drama. Teoretická část objasňuje důležité pojmy bakalářské práce. Podrobněji se zabývá strukturovaným dramatem, vysvětluje jeho výstavbu, způsob …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on structured drama in nursery schools, especially on evaluation of its possibilities during teaching children prosocial skills. It searches for an answer to question, whether the structured drama helps prosocial way of conflict solving between children. Theoretical part clarifies important terms of bachelor thesis. It closely handles structured drama, explains its fabrication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBESTÍKOVÁ, Lenka. Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Poruchy chování v předškolním věku – depistáž a intervence v Mateřské škole
Dagmar Dedková -
Subjektivně vnímané změny v chování u dětí v předškolním věku
Tereza ZÁHOROVÁ -
ODLIŠNOSTI V CHOVÁNÍ DĚTÍ SE SOCIOKULTURNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM V PŘEDŠKOLNÍM A ŠKOLNÍM VĚKU
Martina STOJANÍKOVÁ