Bc. Jana Vorlíčková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

Means of marketing communications for the selected target group - seniors
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o prostředcích marketingové komunikace - letáku a jeho působení na cílovou skupinu seniorů.
Abstract:
Thesis discusses the means of marketing communications - a leaflet and its effect on the target group of seniors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní