Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Bc. Jana Vorlíčková
Bc. Jana Vorlíčková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Means of marketing communications for the selected target group - seniors
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o prostředcích marketingové komunikace - letáku a jeho působení na cílovou skupinu seniorů.Abstract:
Thesis discusses the means of marketing communications - a leaflet and its effect on the target group of seniors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rv85t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš