Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků se zrakovým postižením na 1. stupni – Nela STANICZKOVÁ
Nela STANICZKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků se zrakovým postižením na 1. stupni
Reading of pupils with visual impairment in primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi rozvoje čtenářské gramotnosti u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základních škol. Teoretická část uvádí do problematiky speciální pedagogiky osob zrakově postižených s důrazem na specifika výuky českého jazyka, dále je zaměřena na oblast čtenářské gramotnosti. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a prostřednictvím kvalitativního výzkumu mapuje pohled …víceAbstract:
The diploma thesis deals with possibilities of development of reading literacy of students with visual impairment at primary school. The theoretical part introduces us to the problems of children with visual disabilities with the focus on specific of czech laguage, then focusing on area of reading literacy. The practical part follows up on theoretical knowledge and through quality research shows primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STANICZKOVÁ, Nela. Možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků se zrakovým postižením na 1. stupni. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost dětí se zrakovým postižením
Anna REMEŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva