Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght – Michael Topinka
Michael Topinka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Marketing communication of the mobile app Tnght
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu marketingové komunikace mobilní aplikace Tnght, která je účelově zaměřená na noční život. Na jednom místě, tedy v aplikaci spojuje noční podniky, hudební akce a uživatele, kteří v těchto místech tráví svůj čas. Má za cíl pomoci všem uživatelům aplikace, aby jejich zážitek z večera byl co nejlepší. V práci jsou popsány postupy a metody tvorby marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the creation of marketing communication of the mobile app Tnght, which is purposefully focused on nightlife. In one place the app connects nightclubs, music events and users who spend time in these places. It aims to help all users of the app to make their best nightlife experience. The thesis describes the processes and methods of creating marketing communication, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová