Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice – Tereza Obořilová
Tereza Obořilová
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice
Consumer behavior on parfum market in Czech republic
Abstract:
Obořilová, T. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s parfémy v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce pojednává o zkoumání spotřebitelského chování na trhu s parfémy v České republice. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum. Tato data jsou analyzována pro identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují při spotřebitelském nakupování a rozhodování o …moreAbstract:
Obořilová, T. Consumer behavior on parfum market in Czech republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016.This bachelor thesis investigates about consumer buying behavior on parfum market in Czech republic. For data collecting is used marketing research. These data are analyzed to identify factors influencing consumer buying and decision making process. The main focus is on factors when, where …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Netopil
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBOŘILOVÁ, Tereza. \textit{Nákupní chování spotřebitelů na trhu s~parfémy v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hldao4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování ve zvolené oblasti
David Mikulecký -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights