Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců – Lucie OČENÁŠKOVÁ
Lucie OČENÁŠKOVÁ
Master's thesis
Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců
Personal marketing as an attribute for employee stabilization
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o vnitřním personálním marketingu (někdy označovaném jako HR marketing neboli human resources marketing) sledované společnosti a nalezení faktorů, které ovlivňují zaměstnance setrvat ve společnosti a neodcházet ke konkurenčním společnostem. Nástroje personálního marketingu velmi ovlivňují zaměstnaneckou stálost, protože dobré zásady a přístupy zaměstnavatele k zaměstnancům …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the internal personnel marketing (sometimes referred to as HR marketing or human resources marketing) of the monitored company and finding factors that affect the employees to stay in the company and do not go to competing companies. Personnel marketing tools greatly affect employee sustainability, as good policies and employers' approaches to employees using the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OČENÁŠKOVÁ, Lucie. \textit{Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hldowi/.
Jak správně citovat práci
OČENÁŠKOVÁ, Lucie. Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing jako nástroj stabilizace zaměstnanců
Barbora Pošvecová -
Personální marketing jako nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Vít Růžička -
Proces získávání a stabilizace zaměstnanců v podniku LAC, s.r.o.
Monika Crháková -
Adaptační proces a stabilizace zaměstnanců v podnicích v průmyslovém sektoru nebo v sektoru služeb
Blanka Přibylová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Získávání a stabilizace zaměstnanců na pozici řidič
Josef Mudruňka -
Stabilizace a spokojenost zaměstnanců ve firmě
Kateřina Sedláčková -
Personální marketing jako atribut pro stabilizaci zaměstnanců
Lucie OČENÁŠKOVÁ