Eva Agricolová
Bachelor's thesis
Vysoká pracovná stolička
Vysoká pracovní židle
Abstract:
Závěrečná práce se zaobírá sezením v práci, které je určené do dynamického pracovního prostředí na konkrétním pracovišti služeb zákazníkům v obchodním domě IKEA. Ergonometrie, design a jednoduchost jsou zakladní prvky, kterými je celá práce ispirovaná.První část popisuje historický vývoj pracovních židlí, historii firmy IKEA a ergonometrie pracovního sezení.Druhá část pojednává o výrobě prototypu vyskové …moreAbstract:
This thesis deals with the subject of sitting at work. It is aimed at a dynamic work environment specific for the customer service department in the IKEA store. Ergometry, design and simplicity are the basic elements inspiring the whole work.First part of the thesis describes the history of work chairs, history of IKEA and ergometry of working sessions.Second part deals with the production of the prototype …moreAbstract:
Záverečná práca sa zaoberá sedením v práci, ktoré je určené do dynamického pracovného prostredia na konkrétnom pracovisku služieb zákazníkom v obchodnom dome IKEA. Ergonometria, design a jednoduchosť sú základné prvky, ktorými je celá práca inšpirovaná.Prvá časť opisuje historický vývoj pracovných stoličiek, históriu firmy IKEA a ergonometriu pracovného sedenia.Druhá časť pojednáva o výrobe prototypu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Tauber, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / field:
Furniture Design and Furniture Technology / Furniture Design and Manufacture
Theses on a related topic
-
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Petr Loutocký -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová -
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Lucie Makovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights