Eva Agricolová
Bakalářská práce
Vysoká pracovná stolička
Vysoká pracovní židle
Anotace:
Závěrečná práce se zaobírá sezením v práci, které je určené do dynamického pracovního prostředí na konkrétním pracovišti služeb zákazníkům v obchodním domě IKEA. Ergonometrie, design a jednoduchost jsou zakladní prvky, kterými je celá práce ispirovaná.První část popisuje historický vývoj pracovních židlí, historii firmy IKEA a ergonometrie pracovního sezení.Druhá část pojednává o výrobě prototypu vyskové …víceAbstract:
This thesis deals with the subject of sitting at work. It is aimed at a dynamic work environment specific for the customer service department in the IKEA store. Ergometry, design and simplicity are the basic elements inspiring the whole work.First part of the thesis describes the history of work chairs, history of IKEA and ergometry of working sessions.Second part deals with the production of the prototype …víceAbstract:
Záverečná práca sa zaoberá sedením v práci, ktoré je určené do dynamického pracovného prostredia na konkrétnom pracovisku služieb zákazníkom v obchodnom dome IKEA. Ergonometria, design a jednoduchosť sú základné prvky, ktorými je celá práca inšpirovaná.Prvá časť opisuje historický vývoj pracovných stoličiek, históriu firmy IKEA a ergonometriu pracovného sedenia.Druhá časť pojednáva o výrobe prototypu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Tauber, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nábytek / Tvorba a výroba nábytku
Práce na příbuzné téma
-
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
Alena Poláková -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
IKEA founder Ingvar Kamprad as one of the leading entrepreneurs of the 20th century
Magdalena KŘENKOVÁ -
Platí Češi za nábytek Ikea více než občané sousedních zemí?
Daniel Dejmek -
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
Jana Hochvaldová
Název
Vložil
Vloženo
Práva