Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p. – Soňa Zoulová
Soňa Zoulová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Marketing mix of company LOM PRAHA s.p.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti LOM PRAHA s. p. V práci je popsána analýza 7P marketingového mixu této společnosti. V úvodní části je popsána charakteristika marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou produkt, cena, distribuce, komunikace, materiální prostředí, lidé a procesy. Praktická část práce obsahuje základní údaje o společnosti, její historie a hlavního předmětu …viacAbstract:
Thesis deals with the marketing mix of LOM PRAHA s.p. The work describes the analysis 7P marketing mix of the company. In the first part describes the characteristics of the marketing mix and its tools, which are product, price, distribution, communication, physical environment, people and processes. The practical part contains basic information about the company, its history and core business. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza konkurenceschopnosti společnosti LOM PRAHA s. p.
František Martínek -
Vnitropodniková logistika na DSPU Praha Malešice v rámci České pošty, s.p.
David Kroulík -
Zefektivnění listovního dodání v rámci Depa Praha 704 České pošty, s.p.
Věra Korýdková -
Implementace modelu řízení kvality ve Státních léčebných lázních Bludov, s. p. a jeho přínos v oblasti marketingu.
Vendula Škvařilová -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
Postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Alžběta Holá
Názov
Vložil
Vložené
Práva