Tomáš Ferenčák

Bakalářská práce

Marketingová stratégia US Steel Košice

Marketingová strategie US Steel Košice
Anotace:
Cílem bakalářske práce je provést analýzu marketingové strategie společnosti US Steel Košice. Práce se skladá z dvou částí, teoretické a analytické. V teoretické části se zabívám marketingovou strategii a její vznikem a pak jednotlivými částmi marketingového mixu, produktem, cenou, distribucí a komunikační politikou. V analytické části přiblížím hutní průmysl a představim společnost US Steel Košice …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current marketing strategy of US Steel Košice. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the analytical part. In the theoretical part I describe the purpose of a marketing strategy, its development and I discuss its main components; product, price, place and promotion. In the analytical part I introduce the heavy industry and …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je previesť analýzu marketingovej stratégie spoločnosti US Steel Košice. Práca sa skladá z dvoch častí, teoretickej a analyickej. V teoretickej časti sa zaoberám marketingovou stratégiou a jej vznikom a potom jednotlivými časťami marketingového mixu; produktom, cenou, distribúciou a komunikačnou politikou. V analytickej časti priblížim hutnícky priemysel a predstavím spoločnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Marián Savka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50124

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod