Marketingová stratégia US Steel Košice – Tomáš Ferenčák
Tomáš Ferenčák
Bakalářská práce
Marketingová stratégia US Steel Košice
Marketingová strategie US Steel Košice
Anotace:
Cílem bakalářske práce je provést analýzu marketingové strategie společnosti US Steel Košice. Práce se skladá z dvou částí, teoretické a analytické. V teoretické části se zabívám marketingovou strategii a její vznikem a pak jednotlivými částmi marketingového mixu, produktem, cenou, distribucí a komunikační politikou. V analytické části přiblížím hutní průmysl a představim společnost US Steel Košice …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current marketing strategy of US Steel Košice. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the analytical part. In the theoretical part I describe the purpose of a marketing strategy, its development and I discuss its main components; product, price, place and promotion. In the analytical part I introduce the heavy industry and …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je previesť analýzu marketingovej stratégie spoločnosti US Steel Košice. Práca sa skladá z dvoch častí, teoretickej a analyickej. V teoretickej časti sa zaoberám marketingovou stratégiou a jej vznikom a potom jednotlivými časťami marketingového mixu; produktom, cenou, distribúciou a komunikačnou politikou. V analytickej časti priblížim hutnícky priemysel a predstavím spoločnosť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50124
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Marián Savka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50124
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová