Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách – Bc. Hana Krejčí
Bc. Hana Krejčí
Bachelor's thesis
Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách
The Analysis of the sale of financial products at the specialized counters
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o České poště, s. p., a aliančních partnerech, se kterými Česká pošta, s. p., spolupracuje. Následně se zabývá analýzou systému prodeje produktů, ze které vychází navržené varianty zvýšení efektivity prodeje.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the state enterprise Czech Post and Alliance Partners with which the Czech Post cooperates. Subsequently, it is focused on analysis of the system of the product sale from which the proposed variants of the increase in sales efficiency come out.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍ, Hana. \textit{Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hm6prw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejčí, Hana. Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Firemní kriminalita – Česká pošta
Zuzana Kropáčková -
Rizika a mimořádné události v rámci státního podniku Česká pošta s.p.
Kristýna Kroutilová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve státním podniku Česká pošta, s. p.
Lenka Barková -
Post post-internet: Mapování vývoje české umělecké scény
Veronika Sellnerová -
Systém hodnotenia a odmeňovania zamestnancov v podnikoch Slovenská pošta, a. s. a Česká pošta, s. p.
Kristína Leboczová -
Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
Mária HELLEBRANDOVÁ -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Nikola Palivcová