Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách – Bc. Hana Krejčí
Bc. Hana Krejčí
Bakalářská práce
Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách
The Analysis of the sale of financial products at the specialized counters
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o České poště, s. p., a aliančních partnerech, se kterými Česká pošta, s. p., spolupracuje. Následně se zabývá analýzou systému prodeje produktů, ze které vychází navržené varianty zvýšení efektivity prodeje.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the state enterprise Czech Post and Alliance Partners with which the Czech Post cooperates. Subsequently, it is focused on analysis of the system of the product sale from which the proposed variants of the increase in sales efficiency come out.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčí, Hana. Analýza prodeje finančních produktů na specializovaných přepážkách. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kriminalita – Česká pošta
Zuzana Kropáčková -
Rizika a mimořádné události v rámci státního podniku Česká pošta s.p.
Kristýna Kroutilová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve státním podniku Česká pošta, s. p.
Lenka Barková -
Post post-internet: Mapování vývoje české umělecké scény
Veronika Sellnerová -
Systém hodnotenia a odmeňovania zamestnancov v podnikoch Slovenská pošta, a. s. a Česká pošta, s. p.
Kristína Leboczová -
Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
Mária HELLEBRANDOVÁ -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Nikola Palivcová