Bc. Martin Petýrek

Bakalářská práce

2D herní engine na webové platformě

Web-based 2D game engine
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit vlastní herní engine, inspirovaný funkcionalitou ostatních řešení oblíbených mezi herními vývojáři. Výsledkem této práce bude engine s přívětivým uživatelským rozhraním, který bude cílit jednoduché hry, které budou snadno přenositelné na mobilní platformy. Součástí práce bude webová stránka s návody pro usnadnění vývoje, krátké ukázky kódu pro jednotlivé funkce enginu a …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create a custom game engine, inspired by features of other engines that are favored by game developers. The result of this thesis should be an easy to use engine which will target simple games and will be easily portable to mobile platforms. It will also feature a website with tutorials on how to start developing, short code samples for individual features of the engine …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika