Marketing na sociálních sítích – Bc. Martin Starovič
Bc. Martin Starovič
Master's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social Media Marketing
Anotácia:
Cílem práce Marketing na sociálních sítích je navrhnout, realizovat a vyhodnotit reklamní kampaň vybrané společnosti na sociálních sítích s použitím prvků influencer marketingu. Ke splnění cílů práce využijeme informace a vědomosti získané v teoretické části práce a profesní zkušenosti autora. V teoretické práci se věnujeme rozboru marketingu, internetového marketingu, popsání jednotlivých sociálních …viacAbstract:
The aim of the thesis Social media marketing is to design, implement and evaluate an advertising campaign of a selected company on social networks using elements of influencer marketing. To meet the objectives of the thesis we will use the information and knowledge gained in the theoretical part of the work and the professional experience of the thesis author. In the theoretical part we focus on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
Anna Latifová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam
Názov
Vložil
Vložené
Práva