Johana Tomolyová

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice

The Use of Influencer Marketing in Tourism of Luhačovice Destination
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem využití influencer marketingu v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingové komunikace na internetu a influencer marketing. Praktická část se zabývá analýzou dat, získaných z dotazníkového šetření, a jejich následnou komparativní analýzou. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the use of influencer marketing in tourism. The theoretical part is focused on tourism, internet marketing communications and influencer marketing. The practical part deals with the analysis of data obtained from a questionnaire survey, and their subsequent comparative analysis. Based on the acquired knowledge, recommendations were created for the destination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomolyová, Johana. Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications