Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice – Johana Tomolyová
Johana Tomolyová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice
The Use of Influencer Marketing in Tourism of Luhačovice Destination
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem využití influencer marketingu v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingové komunikace na internetu a influencer marketing. Praktická část se zabývá analýzou dat, získaných z dotazníkového šetření, a jejich následnou komparativní analýzou. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the use of influencer marketing in tourism. The theoretical part is focused on tourism, internet marketing communications and influencer marketing. The practical part deals with the analysis of data obtained from a questionnaire survey, and their subsequent comparative analysis. Based on the acquired knowledge, recommendations were created for the destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMOLYOVÁ, Johana. \textit{Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hmg1bn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomolyová, Johana. Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Nikola Bračíková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková