Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí – Michaela Kadlecová
Michaela Kadlecová
Bachelor's thesis
Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
A Brandbuilding of Digital Garage in the Digital Space
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním …moreAbstract:
This thesis deals with brand building in digital ambience. Its main focus is on project Di-gital Garage which is provided by Google. Project Digital Garage was in the Czech Repub-lic launched in 2016 when the general idea is that it educates people in online marketing. For everyone who is willing to establish a company, it is necessary to know with what tools and how should the company be presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLECOVÁ, Michaela. \textit{Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hmn3t8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kadlecová, Michaela. Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Tereza Pánková -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová