Symbolika barev a její role v marketingu – Iva Zvěřinová
Iva Zvěřinová
Bakalářská práce
Symbolika barev a její role v marketingu
Symbolism of Colours and its Role in Marketing
Anotace:
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznáníAbstract:
is not available ...
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8204
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2009
- Vedoucí: Pavel Štrach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8204
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Památná hora Radhošť: Její historie, symbolika a odraz v lidové kultuře
Adam Muras -
Colour grading v americkém žánrovém filmu od roku 1990 po současnost
Filip Neminarz -
Vytvoření zákaznického systému výrobce barev TERNO COLOUR
Tomáš Blažek -
Barva ve filmové tvorbě
Darko Štulić -
English and Czech Colour Idioms. A Comparative Study./Anglické a české idiomy obsahující barvy. Komparativní studie.
Jana CUCHÁ -
Expressing Colour in Language
Tereza MARKYTÁNOVÁ -
Idioms of Colour - A Corpus-based Study
Eva Václavíková