Iva Zvěřinová

Bachelor's thesis

Symbolika barev a její role v marketingu

Symbolism of Colours and its Role in Marketing
Abstract:
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznání
Abstract:
is not available ...
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2009
  • Supervisor: Pavel Štrach

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8204