Bc. Katka Dyszkiewiczová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Technické služby Karviná, a.s. a vytvoření návrhu pro zlepšení. Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je popis marketingové komunikace a jejich nástrojů dle odborné literatury. Praktická část práce je tvořena třemi kapitolami. První se zabývá představením společnosti Technické služby …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the company Technical Services Karviná, a.s. and to create a proposal for improvement. The thesis is composed in part of theoretical and practical. The content of the theoretical part is a description of the marketing communication and their tools according to the professional literature. The practical part of the work consists of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rjtzq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zbyněk Gajdacz, MPA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné