Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání – Bc. Miroslav Horna
Bc. Miroslav Horna
Bachelor's thesis
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
The importance of customer satisfaction survey to identity their needs, requirements and expectations
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na dokázání závislosti potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich spokojenosti. Cílem práce je zjisti dosavadní PPO zákazníků firmy Henkel ČR spol s.r.o. a zvolit návrh řešení, které povede k jejich uspokojení a posílení postavení na trhu.Abstract:
Bachelor thesis is focuses on proving depending needs, requirements and expectations customers and their satisfaction. The objective is to find out the current PPO customers of the company Henkel ČR spol s.r.o. and choose design solutions that will lead to their satisfaction and increased strengthen market position.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORNA, Miroslav. \textit{Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hnt0p8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Miluše Tůmová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková