Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání – Bc. Miroslav Horna
Bc. Miroslav Horna
Bakalářská práce
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
The importance of customer satisfaction survey to identity their needs, requirements and expectations
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na dokázání závislosti potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich spokojenosti. Cílem práce je zjisti dosavadní PPO zákazníků firmy Henkel ČR spol s.r.o. a zvolit návrh řešení, které povede k jejich uspokojení a posílení postavení na trhu.Abstract:
Bachelor thesis is focuses on proving depending needs, requirements and expectations customers and their satisfaction. The objective is to find out the current PPO customers of the company Henkel ČR spol s.r.o. and choose design solutions that will lead to their satisfaction and increased strengthen market position.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Miluše Tůmová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková