Implementace CRM systému v prostředí neziskové organizace – Mikoláš Obrusník
Mikoláš Obrusník
Diplomová práce
Implementace CRM systému v prostředí neziskové organizace
CRM system implementation in non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem implementace CRM systému v prostředí neziskové organizace. V úvodu práce jsou definovány základní pojmy, jakou jsou procesy, charakteristika neziskových organizací, CRM nebo modelování procesů, jejichž pochopení je základním předpokladem pro navazující kapitoly. Práce se dále věnuje charakteristice neziskové organizace Centrum MARTIN o.p.s. a detailní analýze business …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of CRM system implementation in non-profit organization environment. The introduction defines the basic topics such as processes, non-profit organizations, CRM or process modelling. Understanding of these terms is a basic prerequisite for the following chapters. The thesis also deals with the characteristics of the non-profit organization Centrum MARTIN o.p.s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Dušan Chlapek
- Oponent: Jan Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78650
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Implementace nástroje řízení kvality na příkladu konkrétní organizace veřejného sektoru
Věra Havlátová -
Možnost implementace konceptu učící se organizace v konkrétní organizaci veřejné správy
Yvetta Jahnová -
Automatizace marketingových procesů pomocí cloudového CRM systému Salesforce
Ekaterina Obolenskaya -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ