Jana Hlaváčová

Bakalářská práce

Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

Analysis of Factors that Affects Customer´s Behaviour on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Karel Slinták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hlaváčová, Jana. Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku