Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu – Jana Hlaváčová
Jana Hlaváčová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Analysis of Factors that Affects Customer´s Behaviour on the Internet
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují zákaznické chování na internetu. Cílem této práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele a zákazníky ovlivňují při nakupování na internetu. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se nakupování na internetu, nákupního chování, faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele a typy spotřebitelů z hlediska …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the factors that influence customer behaviour on the Internet. The aim of this thesis is to analyse consumer buying behaviour and the factors that influence consumers and customers when shopping on the internet. The theoretical part contains theoretical knowledge regarding online shopping, shopping behaviour, factors that influence consumer behaviour and types of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČOVÁ, Jana. \textit{Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hntt47/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlaváčová, Jana. Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Chování zákazníka/spotřebitele v konkrétní oblasti
Blanka Králová