Komunikačná stratégia softwarového nástroja na monitoring zamestnancov – Kristína Kalusová
Kristína Kalusová
Bakalářská práce
Komunikačná stratégia softwarového nástroja na monitoring zamestnancov
Communication strategy of software tool for monitoring of employees
Anotace:
Kalusová K., Komunikačná stratégia softwarového nástroja na monitoring za-mestnancov. Bakalárska práca. Brno, 2016.Táto bakalárska práca je zamerená na propagáciu monitorovacieho sofwaru zamestnancov firmy Norwes technologies, s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť vhodnú komunikačnú stratégiu produktu zameranú na konkrétnu cieľovú skupinu. Sú-časťou práce je taktiež charakteristika produktu, analýza vnútorného …víceAbstract:
Kalusová K. Communication strategy of software tool for monitoring of employees. Bachelor thesis. Brno, 2016.This bachelor thesis focuses on promoting of monitoring software of employees from the company Norwes technologies, s.r.o. The aim of the thesis is to propose suitable communication strategy of the product oriented on concrete target group. The part of thesis is also characteristics of product …víceAbstract:
Kalusová K., Komunikačná stratégia softwarového nástroja na monitoring zamestnancov. Bakalárska práca. Brno, 2016.Táto bakalárska práca je zamerená na propagáciu monitorovacieho sofwaru zamestnancov firmy Norwes technologies, s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť vhodnú komunikačnú stratégiu produktu zameranú na konkrétnu cieľovú skupinu. Sú-časťou práce je taktiež charakteristika produktu, analýza vnútorného …víceKlíčová slova
komunikačná stratégia monitoring zamestnancov propagácia reklama marketingová komunikácia
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
Kreativita reklamy - porovnání self-promotion televizních stanic Nova Fanda a Prima COOL
Aleš Filip -
Negativní reklama
Zuzana Binková
Název
Vložil
Vloženo
Práva