Kamil Bělina
Master's thesis
Body image v tištěných médiích v ČR
Body image in print media in Czech Republic
Abstract:
Cílem práce je zachytit rozsah a způsob využití body image v inzercích lifestylových časopisů a zjistit tak současné vnímání krásy, která nám je prostřednictvím tohoto média prezentována. Dále odhalit, jak se jednotlivé prvky body image liší v lifestylových časopisech pro různé cílové skupiny (ženy, muži či mládež). Vedlejším cílem je porovnání titulních stran z hlediska BI s inzercí uvnitř. První …moreAbstract:
The aim of this thesis is to capture the scope and the way of application of body image in advertising of lifestyle magazines and find out the current perception of beauty that is presented through this media type. Furthermore, the purpose is to discover how the individual elements of body image can differ in lifestyle magazines for various target groups (women, men, teenagers). The secondary aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71504
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2017
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Richard Gažo
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71504
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Efektivita inzerce v módních časopisech
Rebecca Andrýsková -
Analýza inzerce v časopisech pro ženy
Barbora Smoleňová -
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Pavel Bolcek -
Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
Martina Koubová -
Revue Eva 1933-1935: reflexe uměleckého dění a proměn životního stylu
Ivana Lysáková -
Srovnávací analýza výrazových prostředků v textech s tematikou zdravého životního stylu v ruských časopisech pro ženy a pro muže
Petra Vilímková -
Analýza inzerce v časopisech životního stylu pro muže a ženy
Martina Koubová -
Proměny životního stylu v první polovině třicátých let 20. století v časopisech Měsíc a Žijeme
Petra Tománková