Zuzana Záhoříková

Diplomová práce

Marketingový mix výrobkové řady

Marketing mix of product line
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí …více
Abstract:
The dissertation is concerned with the analysis of the marketing mix of the czech cosmetic company Dermacol, in the concrete its products of firming care Enja Body Control Program. The objective is to review present application of marketing instruments and confront it with the opinion of consumers (design of product, comparison of czech anf foreign brands, price level, effectiveness of distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19404

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management