Zuzana Záhoříková

Master's thesis

Marketingový mix výrobkové řady

Marketing mix of product line
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí …more
Abstract:
The dissertation is concerned with the analysis of the marketing mix of the czech cosmetic company Dermacol, in the concrete its products of firming care Enja Body Control Program. The objective is to review present application of marketing instruments and confront it with the opinion of consumers (design of product, comparison of czech anf foreign brands, price level, effectiveness of distribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19404

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management