Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole – Martina Semelová
Martina Semelová
Bachelor's thesis
Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole
Marketing Plan of Recreational and Educational Institution Sluneční hole
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro rekreačně vzdělávací zařízení Sluneční hole. Tento plán by měl být nedílnou součástí každé společnosti. V teoretické části se nachází poznatky, které se týkají marketingového plánování, situačních analýz a marketingového mixu. Další součástí mé práce je praktická část, ve které je zpracována charakteristika rekreačního zařízení, situační …moreAbstract:
The aim of this bachelor work is to set a marketing plan for recreational and educational facility Solar hole. This plan should be an integral part of every society. The theoretical part is the knowledge that relate to marketing planning, situation analysis and marketing mix. Another part of my job is the practical part, where is proceed a characteristics of recreational facility, situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2014
Accessible from:: 22. 8. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEMELOVÁ, Martina. \textit{Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/hpkrt3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Semelová, Martina. Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková