Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole – Martina Semelová
Martina Semelová
Bachelor's thesis
Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole
Marketing Plan of Recreational and Educational Institution Sluneční hole
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro rekreačně vzdělávací zařízení Sluneční hole. Tento plán by měl být nedílnou součástí každé společnosti. V teoretické části se nachází poznatky, které se týkají marketingového plánování, situačních analýz a marketingového mixu. Další součástí mé práce je praktická část, ve které je zpracována charakteristika rekreačního zařízení, situační …viacAbstract:
The aim of this bachelor work is to set a marketing plan for recreational and educational facility Solar hole. This plan should be an integral part of every society. The theoretical part is the knowledge that relate to marketing planning, situation analysis and marketing mix. Another part of my job is the practical part, where is proceed a characteristics of recreational facility, situational analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2014
Zverejniť od: 22. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semelová, Martina. Marketingový plán rekreačně vzdělávacího zařízení Sluneční hole. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková