Jan Houda

Master's thesis

PR komunikace společnosti NMS Market Research

PR communication of the company NMS Market Research
Anotácia:
Tato diplomová práce řeší PR komunikaci agentury NMS Market Research. Cílem bylo zhodnotit její efektivitu po dobu spolupráce s agenturou PR.Konektor. Na základě analýzy komunikace v médiích a na sociálních sítích byla zjištěna kvalitně odvedená práce agentury s uspokojivými výsledky nad rámec smluvených cílů.
Abstract:
This final thesis deals with PR communication of agency NMS Market Research. The goal was to evaluate the effectivity of it during the cooperation witch the agency PR.Konekpr. Based on analysis of the communication in media and social media it is possible to evaluate the cooperation as a success and with satisfying results which exceeded the goals.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedúci: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79205