Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně – Bc. Radka Tomečková
Bc. Radka Tomečková
Diplomová práce
Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně
Designing a low cost communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba komunikační kampaně pro společnost Stami Hrancie, s.r.o. Práce má dvě části. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy a souvislosti problematiky týkající se integrované marketingové komunikace, nízkonákladové komunikace a přístupů k tvorbě komunikační kampaně. Druhá, praktická část, představuje společnost Stami Hranice, s.r.o., analyzuje prostředí, definuje …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a communication campaign for Stami Hranice, s.r.o. company. The thesis has two parts. The first part is theoretical and defines basic terms and concepts of issues related to the integrated marketing communication, low cost communication and approaches to the creation of a communication campaign. The second part is practical and represents Stami Hranice, s.r.o. company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jrkcm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
Kristýna Dvořáčková -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková