Bc. Radka Tomečková

Diplomová práce

Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně

Designing a low cost communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba komunikační kampaně pro společnost Stami Hrancie, s.r.o. Práce má dvě části. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy a souvislosti problematiky týkající se integrované marketingové komunikace, nízkonákladové komunikace a přístupů k tvorbě komunikační kampaně. Druhá, praktická část, představuje společnost Stami Hranice, s.r.o., analyzuje prostředí, definuje …více
Abstract:
The goal of this thesis is to create a communication campaign for Stami Hranice, s.r.o. company. The thesis has two parts. The first part is theoretical and defines basic terms and concepts of issues related to the integrated marketing communication, low cost communication and approaches to the creation of a communication campaign. The second part is practical and represents Stami Hranice, s.r.o. company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta