Exploring Northern Ireland Identity – Zuzana BOČKOVÁ
Zuzana BOČKOVÁ
Bakalářská práce
Exploring Northern Ireland Identity
Exploring Northern Ireland Identity
Abstract:
My bachelor thesis concerns exploring Northern Ireland identity. Firstly, it explains what the term identity means in general. It then deals with historical events that have had an influence on Northern Ireland identity. This bachelor thesis also describes popular political movements and their perception of Northern Ireland identity. It explores what individual religions (mainly Catholicism and Protestantism …víceAbstract:
Má bakalářská práce se týká zkoumání identity Severních Irů. Nejprve vysvětluje, co znamená pojem identita obecně. Dále se zabývá historickými událostmi, které měly vliv na jejich identitu. Tato bakalářská práce také popisuje populární politická hnutí, jak vnímají identitu Severních Irů. Poté zkoumá, co znamenají jednotlivá náboženství (především katolicismus a protestantismus) v Severním Irsku pro …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
19503
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOČKOVÁ, Zuzana. Exploring Northern Ireland Identity. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Rómska kultúrna identita a stredná Európa
Tomáš Dunko