Srovnání maloobchodní sítě v České republice a ve Velké Británii – Ondřej Janoštík
Ondřej Janoštík
Bachelor's thesis
Srovnání maloobchodní sítě v České republice a ve Velké Británii
Comparison of retail environment between the Czech Republic and the United Kingdom
Abstract:
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní prostředí dvou evropských zemí – České republiky a Spojeného Království Velké Británie a Severního Irska (dále jen Velké Británie). Hlavním cílem práce je tato prostředí představit a následně je porovnat. V práci jsou srovnávány největší maloobchodní řetězce na českém a britském trhu, ale také česká a britská nákupní centra. Dalším cílem práce je zjistit …moreAbstract:
This bachelor thesis compares the retail environment of two European countries – the Czech Republic and the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. The aim of this thesis is to present the retail environment in these countries and then to compare it. The thesis compares the largest retail chains within the Czech and British markets, also it compares Czech and British shopping centres …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72896
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Petra Chowaniecová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Crisis to grow in retail
Renata Bairamova