Srovnání maloobchodní sítě v České republice a ve Velké Británii – Ondřej Janoštík
Ondřej Janoštík
Bakalářská práce
Srovnání maloobchodní sítě v České republice a ve Velké Británii
Comparison of retail environment between the Czech Republic and the United Kingdom
Anotace:
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní prostředí dvou evropských zemí – České republiky a Spojeného Království Velké Británie a Severního Irska (dále jen Velké Británie). Hlavním cílem práce je tato prostředí představit a následně je porovnat. V práci jsou srovnávány největší maloobchodní řetězce na českém a britském trhu, ale také česká a britská nákupní centra. Dalším cílem práce je zjistit …víceAbstract:
This bachelor thesis compares the retail environment of two European countries – the Czech Republic and the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. The aim of this thesis is to present the retail environment in these countries and then to compare it. The thesis compares the largest retail chains within the Czech and British markets, also it compares Czech and British shopping centres …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Petra Chowaniecová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Crisis to grow in retail
Renata Bairamova