Bc. Klára Svobodová

Diplomová práce

Online marketingová komunikace XEVOS Solutions

Online marketing communication of XEVOS Solutions
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit současné nastavení online marketingové komunikace firmy a vytvořit návrhy na její zlepšení. Na základě provedení situační analýzy bylo zjištěno, že největší nedostatky v rámci online marketingové komunikace na B2C trhu má společnost s webovými stránkami, newslettery a obsahem na sociálních sítí. Na B2B trhu má společnost největší nedostatky s personifikovaným e-mailingem, obsahem …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current setup of the company's online marketing communication and to make suggestions for its improvement. On the basis of the situational analysis it was found that the company's biggest deficiencies in online marketing communication in the B2C market are with websites, newsletters and social media content. The biggest deficiencies in the B2B market are with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u6qf0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Pustějovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing