Manipulativní činnosti ve výuce elementární rovinné geometrie – Petra HALŠKOVÁ
Petra HALŠKOVÁ
Master's thesis
Manipulativní činnosti ve výuce elementární rovinné geometrie
Manipulative activities in teaching of elementary planar geometry
Abstract:
Diplomová práce mapuje manipulativní činnosti, které jsou aktivně využívány na většině základních škol v České republice, jejich kvantitu a celkovou časovou náročnost těchto činností v hodinách. Dále se zaměřuje na úspěšnost žáků v úlohách na rovinnou geometrii a porovnává je se zjištěným poznatkem o kvantitě manipulativních činností ve třídách. Výzkumná část dále zjišťuje, zda si učitelé na základních …moreAbstract:
The thesis is mapping manipulative activities that are actively used at most of the primary schools in the Czech Republic, their quantity and total time demands in hours. Furthermore it focuses on success rate of pupils in the tasks of plane geometry and compares it with finding about quantity of manipulative activities in classes. The research part of the thesis also examines, whether the primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2017
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALŠKOVÁ, Petra. Manipulativní činnosti ve výuce elementární rovinné geometrie. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky
Štěpánka VÍTŮ -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Výuka matematiky orientovaná na budování schémat při práci se žáky se SVP
Kristýna PABIŠOVÁ -
Budování mentálního schématu šestiúhelníku ve výuce 1. stupně ZŠ
Martina ŠIMKOVÁ -
Srovnání hudebního vzdělání v ČR a východní Evropě
Lizaveta Shvamberkova -
Ilja Hurník a jeho přínos do klavírní pedagogiky
Ráchel Skleničková