Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016 – Bc. Veronika Gašparová
Bc. Veronika Gašparová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Dary Kraje's Marketing Communication Project for 2016
Anotace:
Úkolem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro organizaci Dary Kraje, která se zabývá prodejem kvalitních regionálních potravin. Cílem práce je zlepšení povědomí o obchodě mezi spotřebiteli, zlepšení komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky, zvýšení konkurenceschopnosti a celkový nárůst počtu zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové …víceAbstract:
Main goal of this master thesis is the proposal of marketing communication by Dary Kraje company that sells quality regional food. The aim is to increase awareness among consumers, improve communication with the existing and potential customers as well as increase the competitiveness and the number of customer. The theoretical part defines terms related to marketing communication. Monitoring and in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gašparová, Veronika. Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková