Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích – Jaroslav Slavičínský
Jaroslav Slavičínský
Diplomová práce
Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Communication strategy of Huawei on social media
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně …víceAbstract:
The goal of this master's thesis is to analyse current communication of Huawei on social media and to compare it with its competitor Samsung. Subsequently, the communication strategy will be created, which might be used as a guideline for Huawei's social media communication. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. The importance of Internet marketing and social media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53212
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53212
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková