Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání – Mgr. Barbora Koutská
Mgr. Barbora Koutská
Diplomová práce
Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání
How do future graduates of Faculty of education of Masaryk university of branch " Primary School Teacher Training" feel prepared for inclusive education?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání. Vyjadřuje současnou tendenci běžného vzdělávacího proudu nejen na základních školách fungovat jako škola pro všechny. Cílem diplomové práce je zjistit, jak se cítí studenti oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŚ připraveni a jaký postoj k inkluzivnímu vzdělávání zaujímají.Abstract:
The diploma thesis describes problems of inclusive education. It expresses current tendency of common educational trend not only in primary schools to perform school for everybody. The aim of this diploma work is to discover, how students of Primary School Teacher Training feel prepared for inclusive education and what attitude they have towards inclusive education.Klíčová slova
inkluze integrace žák se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení individualizace diferenciace individuální vzdělávací plán heterogenita sociálního prostředí inkluzivní učitel inclusion integration pupil with special educational needs specific disorder of learning individuation differentiation individual educational program heterogeneity of social environment inclusive teacher
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nisz1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUTSKÁ, Barbora. \textit{Jak se cítí budoucí absolventi Pedagogické fakulty Masarkovy univerzity oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ připraveni na inkluzivní vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/hrhx54/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ