Potenciál výtvarné výchovy v oblasti rozvíjení mezipředmětových vztahů na druhém stupni základní školy – Bc. Alena Tylšarová
Bc. Alena Tylšarová
Diplomová práce
Potenciál výtvarné výchovy v oblasti rozvíjení mezipředmětových vztahů na druhém stupni základní školy
Potential of Art Lessons for the Development of Cross-curricular Links at the Second Grade of Primary School
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl rozvíjení mezipředmětových vztahů v hodinách výtvarné výchovy. Teoretická část se zabývá problematikou výtvarné výchovy, jejím významem a kurikulárními dokumenty s ní souvisejícími. Praktickou část tvoří metodické listy, které lze využít ve vyučovacích hodinách nebo mohou být inspirací ke školním projektům. Záměrem je propojení vědomostí a dovedností z různých vyučovacích …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop interdisciplinary relations in art lessons. The theoretical part deals with the issue of art education, its importance and curricular documents related to it. The practical part consists of methodological sheets, which are used for direct use in lessons or as an inspiration for school projects. The aim is to link knowledge and skills from different teaching areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/btapy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martina Želazková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYLŠAROVÁ, Alena. \textit{Potenciál výtvarné výchovy v oblasti rozvíjení mezipředmětových vztahů na druhém stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/hrmslb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Denisa Solaříková -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
OBJEKTivní ŽÁK. Návrh pracovního sešitu pro předmět výtvarná výchova na 2. stupni ZŠ
Karolína HEDRLÍNOVÁ -
Land-art jako zdroj inspirace ve výtvarné výchově na prvním stupni základní školy
Kristýna Kholová -
Land art ve výtvarné výchově na 1. stupni základní školy
Daniela VALÁŠKOVÁ -
Street art a jeho využití ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Eva KUČEROVÁ