Marketingový mix vybraného vinařství – Magdaléna Čoupková
Magdaléna Čoupková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného vinařství
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu situace ve vybraném vinařství a následný návrh nového marketingového komunikačního mixu, který by oslovil nové zákazníky vinařství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část obsahuje historický význam vína, rozdělení vín a pěstování révy v České republice. Dále popisuje, co je to marketing a marketingový a komunikační mix. Nakonec představuje analýzy …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of the situation in the selected winery and the subsequent design of a new marketing communication mix which approaches new potential customers. It is divided into theoretical and practical part.The theoretical part contains the following topics: Historical significance of wine, Distribution of wines and vine growing in the Czech Republic, What is marketing and Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/hruq9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Čoupková, M.
8. 8. 2021
Konečný, Z.
25. 8. 2021
Tvrzník, P.
31. 8. 2021
Sellnerová, N.
1. 10. 2021