Marketingový mix vybraného vinařství – Magdaléna Čoupková
Magdaléna Čoupková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného vinařství
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu situace ve vybraném vinařství a následný návrh nového marketingového komunikačního mixu, který by oslovil nové zákazníky vinařství. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část obsahuje historický význam vína, rozdělení vín a pěstování révy v České republice. Dále popisuje, co je to marketing a marketingový a komunikační mix. Nakonec představuje analýzy …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of the situation in the selected winery and the subsequent design of a new marketing communication mix which approaches new potential customers. It is divided into theoretical and practical part.The theoretical part contains the following topics: Historical significance of wine, Distribution of wines and vine growing in the Czech Republic, What is marketing and Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/hruq9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Čoupková, M.
8. 8. 2021
Konečný, Z.
25. 8. 2021
Tvrzník, P.
31. 8. 2021
Sellnerová, N.
1. 10. 2021